Various-True Dub EP /2011/

Most jöjjön egy kis DnB, úgy éreztem, ezen válogatás mellett nem mehetek el csak úgy szó nélkül. Csupán 4Track található a korongon, de szerintem érdemes beszerezni, jobbnál jobb és értékes dalok találhatóak rajta.

 

 

Az első track kezdésnek kifejezetten remek, hiszen Morphy Backpack-je megalapoz egy hangulatot, ami ha éppen nem is vidám, de mindenképpen egyedi és elgondolkodtató. Remek ütem, igaz a kevésbé gyorsabb fajtából, sejtelmes zajok és fura effektek mindenfelé. Mégis, ha meghallgatjuk végig a számot, rá kell jönnünk, hogy ez pont úgy van összetákolva, ahogy kell, minden a helyén és örömmel várhatjuk a folytatást.

Megnyugtatok mindenkit, hogy nem kell majd csalódnia a Ball Drop is kifejezetten érdes, mégis kellemesnek mondható track. Habár itt már kicsit beindulnak a dolgok, de a sejtelmesség és ködös hangulat még mindig dominál.

Flatliners száma kicsit elüt a többitől, vidáman, rasztásan, füstösen eldöcög, én egy kicsit különcnek érzem a többi tartalomhoz képest, persze ez nem azt jelenti, hogy ne lenne helye a bakeliten!

Végül Reza – David Can Still Beat Goliath című dala zárja a sort, ami újra visszadub minket a mélybe, fura, fémes hangok, egy férfi beszél angolul, nagyon erős orosz akcentussal, és durva bass-ek társaságában kapunk csörgődob hangot is egy raklappal.

Én amondó vagyok, hogy érdemes próbálkozni a tartalommal, igaz inkább a megszállottabbak és igényesebb zenét kedvelők tegyék ezt, mivel nem a legkönnyebben emészthető nótákat pörgetik a fiúk. Ennek ellenére nekem bejött a cumó és majd remélem nektek is.

Elérési Pont

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

