V.A. – Klekotek EP

  Gondoltam, most egy kicsit durvább dologgal állok elő és erre nem is lehet    alkalmasabb korongot találni, mint a Klekotek EP. 4track, megfelelően sötét és durva, igazából a nehezebben emészthetőbb fajta, mivel elég sok techno-s kifejező eszközzel operálnak, így az egész tartalom kap egy agresszív és monoton hangzást is. Persze, csak a megfelelő mértékben!

  Egy bizonyos torrent oldalon ajánlották Gancher -t, ezúttal is köszi Gimmeshot. Igazából olyan zenéket kerestem amik kicsit gyorsabbak, de nincsenek tele unalmas és semmitmondó vokálokkal, meg mindenféle elnyújtott és “már valahol hallottam ezt” dallamokkal. Ha az ember valami egyedire, és sötétre vágyik, akkor a fent említett előadó zenéi pontosan ezt a célt szolgálják.

Ennek ellenére a kis EP-n Pylon – Pirx-e tetszett a legjobban, remekül összepakolta, érdes hangok, húzós mélyek és rengetek egyszerű, sztereó hatású hang. A track-ek többségében oroszul beszélnek, és ha jól sejtem a számcímek is orosz szavak, csak nem cirill betűkkel leírva.

Gancher záró dala szintén jól sikerült, habár szerintem ennek van a legjobban DnB-es beütése.

Szóval nyugodtan le lehet tölteni, szerintem jó kis válogatás lemez, a közeljövőben majd még pakolok ki hasonlókat. Az elérési út pedig ITT található! (Jelszó/Rarpass: FloriBa)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

