Straight from the Reactor Vol. 01

Mivel ebben a hónapban még nem mutattam fel semmi értékelhetőt és nemsokára vége, így gondoltam valami egyedivel próbálok meg előrukkolni.  Úgy döntöttem, hogy egy válogatás albumot készítek, és sikerült is 14 kellően kellemes zenét összesöpörnöm a merevlemezről.

 A kezdet nem volt igazán nehéz, mivel már volt 6-7 track amiben biztos voltam, hogy felkerül, hiszen rendszeresen meghallgattam őket az elmúlt 2 hónapban.  95%ban Drum and Bass, az első track inkább Breakcore, az utolsó pedig Dubstep, így próbáltam az egésznek egy keretet adni. Mindegyik zenét pontosan megcímkéztem, szóval az mp3-ak azonosításával nem lesz gond. Normalizáltam a trackeket, kiírtam cd-re és VBR-ben, igen jó minőségben újra feltömörítettem.

Nem akarom lelőni a poént, hogy mely előadók kaptak helyet a 14es listán, de annyit elmondhatok, hogy lesznek éneklős, aztán darálós, durvulós, láncfűrészes, csörömpölős és persze zajos zenék.

Ami mindig jelen lesz, az természetesen a brutális mély és a remek dob kíséret. Pörgős megoldások, rengetek váltás, vakolat szaggató bass-ek. Igazi szomszéd bosszantó zene! Csak erős idegzetűeknek!

A válogatás ITT található, nincsen jelszó!

Reklámok

6 hozzászólás to “Straight from the Reactor Vol. 01”

  1. Hali! Törölték a válogatást, megoldható lenne h feltöltöd még1x?

  2. Flóri Bá Says:

    Hello!
    Igen, majd utána nézek, de nem garantálom, mivel kiírtam CD-re, de rajta leszek! 😀

  3. goijgeüdsdgjü Says:

    KÁR, HOGY FIZETŐS…

  4. Mi fizetős? Az albumot törölték, azért nem lehet letölteni, amúgy az oldalról a töltés, igaz limites, de ingyenes is.

  5. adamh Says:

    El tudnád küldeni ezt a listát az emailcímemre? (hajnal.adam@citromail.hu) nagyon megköszönném.

  6. Hi Dear, are you actually visiting this site daily, if so afterward you will without doubt take fastidious know-how.

Vélemény, hozzászólás?

