L Plus – Time Travel EP (2011)

Mostanában nem nagyon észlelem, hogy lenne élet a blogon, meg a feltöltéseimet is szívesen törölgetik az oldalak. Próbálkoztam már több tárhellyel is, de most úgy elegem lett, és melegem is. Szóval maradt a jó öreg YouTube, feldobtam egy egész EP-t, méghozzá L Plus Time Travel-jét, bent található majd egy kis ízelítő, a többi track meg követi szépen, láncoltan.

Akkor kezdeném is, de nem a címadó dallal, hanem a 2. track-et mutatnám be, ami szerintem zeneileg változatosabb és vidámabb is.

Vidám, gyors és olyan nyárias, sok zörejjel, rövid, de annál igényesebb dallam és nekem egy kis Nintendo feelinget is adnak a zajok! 🙂 Szerintem a legjobb zene a 4track-es EP-ről, de a többire sem lehet panasz, így nyár végén jót tesz, ha az ember kicsit megőrül.

Ha valakinek mégsem jönne be a maradék 3 track, akkor csak írja be, hogy L Plus és mellé, hogy Time Travel, vagy April, vagy Digital Sound és máris megkapja a keresett zenéket!

Végül egy szintén remek szám, igaz előadó nélkül!

Reklámok

Egy hozzászólás to “L Plus – Time Travel EP (2011)”

  1. ezennel végleg youtube blog leszünk asszem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

