Cypress Hill & Rusko EP

De szedjétek a többi számot is mert megéri!

Egy hozzászólás to “Cypress Hill & Rusko EP”

  1. Régen kedveltem a Cypress Hill-t, főleg a Black Sunday album jött be, amikor már átkeveredtek a metál részlegre, akkor kevesebbet hallgattam őket, és végül a Mi a neved, mi a számod album be tette a kaput, förtelmes volt.
    Ez az új dubstepeljünk mindenbe bele egy kicsit hullám őket is elérte, ami az alapoknak jót tesz és ez a track rap szemszögből elfogadható, de a refrén egy hányadék. Igazából megtöri a szám ütemét, hangulatát, magyarán tök béna…B-Real hangja alapban egyedi, könnyen felismerhető, Muggs pedig jófajta alapokat pakolgatott alájuk, zeneileg én mindig is jobban kedveltem őket, mint pl. 2Pac-et. Azonban ha a többi nóta is ilyen, füvezünk, ezért kell bele valami jamaicas, akkor felejtős a cucc.
    Az is lehet én hallgattam túl sok Raiden-t mostanában és megártott! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

