Gesaffelstein-Variations (2010)

Az utóbbi időkben kicsit gyorsabb zenéket pakolgattam. Most úgy adódott, hogy találtam egy remek albumot, egy  francia előadótól és mivel mindegyik track tetszett, úgy éreztem itt a helye. 5 dal, 5 eredeti mix, 36perc tiszta techno!

Régebben sokkal több technot pörgettem, mostanában eléggé visszaesett a színvonal és a kínálat is. Aztán mutattak egy live mixet és rájöttem, hogy még mindig vannak igazán bejövős és igényes előadók, DJ-k, szettek. Rá is kerestem a videóban szereplő arcra és ezt az albumát nagyon ajánlgatták több helyen is.

Majd ti is meghallhatjátok, hogy tényleg igényes megoldásokkal és szimpatikus hangokkal operál a zenész, mindezek mellett a monotonitást is remekül elkerüli, hiába 6-7 perces egy nóta.  A lost era vált igazán a kedvencemmé, remekül összetákolt, kicsit zörgős mégis dübörgős zene.

Röviden ennyi, szerintem érdemes kipróbálni, nem csak azoknak akik szeretik az ilyesfajta zenét.

AZ album

Megint be kell írni, hogy load a megaup után és jó lesz a link, jelszó pedig: FloriBa

Egy hozzászólás to “Gesaffelstein-Variations (2010)”

  1. Milan90 Says:

    …na ez nem volt rossz ötlet.
    Glass a legjobb szerintem. Valahogy kedvem lett tőle Kraftwerket hallgatni. Jó ez a hangzás. 🙂

Hozzászólás